Băse, boboru’ si referendumul naţionale

Written by Traian

Topics: Full of crap

Traian Băsescu a cerut avizul Parlamentului pentru organizarea unui referendum naţional pentru Parlament Unicameral şi reducerea numărului parlamentarilor la maxim 300. Şeful statului a propus ca dată de organizarea a referendumului ziua de 22 noiembrie, ziua alegerilor prezidenţiale.

“Betiv, tiran, terminat, pe tobogan, in cadere libera” Băse mai dă o muie clasică tuturor cam asa :
Un nebun arunca o piatra, toata presa sare s-o caute
Unde-i “terminatul”  băi ziaristi de 2 lei ? Unde vă sunt previziunile băi  geniilor consultanţi de şpriţ ? Chiar nu vedeti ca se joaca cu voi ?
Vă schimbă ăsta temele cum isi schimba ciorapii si puneţi botul intr-o veselie Stati cu “Basescu” in gura de dimineata pana seara tarziu. Il ajutati.
De azi incolo adio criză , somaj , foame, udrea, ridzi, EBa si alte gogosi : aveti referendum naţionale , boboru’ suveran o sa modernizeze patria si o sa participe la vot 75% sub deviza ” Sa-i terminam pe 322 “.
Hai sictir  .
PS
N-au trecut nici 10 minute si talk-showurile curg…

57 Comments

  • At 2009.09.24 16:11, anca said:

    ehe,chiar credeau neste unii ca scapam de base asa usor?:cool: azi a mai cistigat citeva procente! si,da,au inceput sezatorile sa toace subiectul si-n dunga!! :cool:

    • At 2009.09.24 16:18, Traian said:

      Vai de capul lor, se joaca asta cu ei cum te joci cu copiii

    • At 2009.09.24 16:25, Cristian Banu said:

      Nu înţeleg care e poanta. De ce ar vrea referendum la primul tur, când mobilizarea ar trebui făcută la turul doi, acolo unde fiecare vot va conta. Plus că e o temă abstractă ce va putea foarte uşor contracarată: “droguri, prostituţie, parlament unicameral” iată soluţiile lui Traian Băsescu la grava criză economică şi morală prin care trece România. Ţara arde şi baba se piaptănă bla-bla-bla… Noi murim de foame şi el se ceartă cu cei 322 pe care i-a invitat la guvernare la-la-tra-lala-la. Jos tiranu! Jos nebunu’!
      So, what’s the catch? A-nnebunit lupu’?

      • At 2009.09.24 16:29, Traian said:

        Poanta e cam asa : la participare mare, ia voturi mult mai multe ( studiile o arata ) Tema e sigura: lumea detesta parlamentul.”Drogurile+curvele” dispar imediat, tema s-a dovedit o eroare. Crin +Geoana n-au reactie niciodata, Pentru Base miscarea e : win-win

        • At 2009.09.24 16:32, Cristian Banu said:

          Nu aş băga mâna în foc că e win-win. Că intră în turul II cu 30 sau cu 40% e tot aia. Părerea mea este că tema de bază va fi criza economică şi aici are probleme.

          • At 2009.09.24 16:33, Traian said:

            Pai da. Dar a deviat-o, vezi ? :cool:

            • At 2009.09.24 16:51, Cristian Banu said:

              Cu ce preţ? Stai să-nceapă să-l toace cu “Băse - disperat că pierde alegerile!” “Băse nu mai ştie ce să facă pentru a ieşi din defensivă!” “Băse recurge din nou la cei 322 în lipsă de soluţii reale!”
              Oh, boy, that will be fun! Enjoy Sprite!

              • At 2009.09.24 16:53, Traian said:

                Schweppes forever :w00t: Rasu’plansu’ ce moas’sa sa facem Ma uit la Realitatea cum stau in Pta Universitatii si deja saliveaza de bucurie

              • At 2009.09.24 17:39, Cristian Banu said:

                Stai aşa că nu-i aşa. Acum văzui exprimarea lui Băse. El a spus “cu ocazia alegerilor prezidenţiale”, nu cu ocazia turul I. Alegeri prezidenţiale sunt şi în turul II. How about that!

    • At 2009.09.24 16:35, ionutpoclid said:

      rezonez total la ce spui tu, numai ca se infiinteaza din nou MAN. Epertii ar trebui sa explice la popor care sint pericolele unui parlament unicameral, cum in europa mai este decit duma de stat rusa

      • At 2009.09.24 16:37, Traian said:

        Evident ca e doar o miscare de campanie. Dar ca sa explice cineva “boborului” mai trebuie indeplinite 2 conditii :
        - sa aibe cine
        - boborul sa fie educat politic
        Zic ca nu-s indeplinite nici una

        • At 2009.09.24 16:49, obnoxious said:

          http://en.wikipedia.org/wiki/File:Unibicameral_Map.png

          Check this out :)
          Ionut ai facut doua erori:
          1. Rusia nu are parlament unicameral.
          2. Sunt mai multe tari in Europa (culmea … cele scandinave) cu parmalent unicameral.

          • At 2009.09.24 17:07, Traian said:

            Ntz :silly: Uite-le : Bulgaria Cipru Danemarca Estonia Finlanda Grecia
            Ungaria Letonia Lituania Portugalia Suedia

            • At 2009.09.24 17:14, obnoxious said:

              A fost o exprimare gresita… sa zicem… nu numai cele scandinave… Alea mi-au atras atentia si poate ar fi bune de exemplu.

              • At 2009.09.24 17:16, Traian said:

                Nu conteaza de fapt. Eu zic ca oricum habar n-are “boboru’” de diferentele esentiale intre cele 2 sisteme

        • At 2009.09.24 16:38, Eliad said:

          Mai Moshule! Pe bune, nu te asteptai la asta? Nu e asta stilul lui Baselu? Credeai ca in campanie o sa taca si n-o sa faca ce stie el mai bine? Te asteptai sa lipseasca fitilele, bombitzele, facaturile, declaratiile in dunga, smecheriile si cate si mai cate - adica acele chestiuni in care el e maestru?

          Moshule, si pana acum a facut din astea. Stii bine! As zice ca numai din chestii d’astea a trait! Dar stii ceva? Uite ca in ultima vreme nu-i mai ies. Nu se mai pune botu’… Dar el incearca, nu? Ce altceva mai bun are de facut? Programe? Idei? Propuneri concrete? Hai, mai, nu-s chestiile astea de el.

          Uita-te la evenimentele din ultimele luni. Cam nimic nu-i mai iese in ultima vreme… si n-o sa-i iasa nici asta cu referendumul! Nu uita ca are adversari puternici si o presa care-l toaca marunt-marunt!

          P.S. Aud acum ca s-a intors si EBa in tara, ca sa participe la campania lu’ tac’su. Iti dai seama ce-o sa iasa?

          • At 2009.09.24 16:42, Eliad said:

            Uite ca unu’ a si reactionat deja!

            http://www.ziare.com/actual/politica/09-24-2009/tariceanu-basescu-incearca-sa-aduca-votanti-la-urne-prin-referendum-896546

            O sa-l toace atat de mult pentru propunere, ca pana la urma o sa-si doreasca sa n-o fi facut.

            • At 2009.09.24 16:46, Traian said:

              De acord cu ce spui , durerea mea e ca il toaca intr-un mod complet neprofesionist si parerea mea e ca deja il ajuta fiindca o sa aibe si tema “Mogulii impotriva poporului”

            • At 2009.09.24 16:48, Eliad said:

              Poc! Inca unul! Zau, o sa i-o dea toti! Uite:

              http://www.ziare.com/actual/politica/09-24-2009/marko-bela-nu-trebuie-sa-amestecam-doua-alegeri-896554

              Stii cum e: el zice o fraza si-i vin inapoi zece! Si, cum cantitatea conteaza acuma, el scuipa odata si se trezeste scuipat de zece ori!

              Na, asta e! N-a vrut el sa fie jucator? Singurul jucator….

              • At 2009.09.24 16:49, Traian said:

                Pai nu are importanta, el nu se adreseaza astora ci electoratului propriu. Intelegi miscarea ? In plus spera sa rupa cateva procente din nehotarati. Simplu

                • At 2009.09.24 17:05, Eliad said:

                  Complet de acord. Stiu exact ce incearca sa faca. Dar daca tu injuri odata si esti injurat de 10 ori… e nasol!

                  Deja el nu mai stapaneste comunicarea in Romania. Cat a stapanit-o a fost rege - a avut 60% popularitate (si poate peste).

                  Acum orice ar zice se transforma in motiv de a fi combatut. Caci nimeni nu sta sa analizeze esenta, toti se reped la forma. Si-si zic in barba: “Aha, iar incearca Basescu sa ne faca o smecherie!”

                  Si tu gandesti asa. Si eu. Si cam toti. Zau, e nasol!

                  P.S. Acum il vad si pe Iliescu. Titlul de pa burtiera este: “Torpila presedintelui”. Si mai jos scrie: “I. Iliescu: Presedintele este dejanjat de Parlament si vrea sa-l desfiinteze”. Mai devreme scria: “I. Iliescu: Propunerea lui Basescu este periculoasa”.

                  Daca astia reusesc sa bage pulimii in cap ca Basescu e periculos si vine cu idei periculoase e nasol pentru Base.

                  • At 2009.09.24 17:09, Traian said:

                    Ce sa zic…eu cred ca are un efect exact invers Uite ce repede a reusit sa dezamorseze orice fel de alta discutie pe orice alta tema Daoar chestia asta si tot e un succes Nu apare nimeni care sa le explice TEHNIC ca e o aberatie

                    • At 2009.09.24 17:25, Eliad said:

                      Mai omule, nu e un succes cand nu se discuta nimic altceva. Ar fi un succes daca nu s-ar discuta nimic altceva si s-ar vorbi despre tine! Dar s-ar vorbi de bine! Ori nu se mai discuta de nimic altceva, se discuta doar despre tine, dar esti injurat!

                      Hai ca mai conteaza si ce se spune, nu doar sa se spuna ceva acolo!

                      • At 2009.09.24 17:26, Traian said:

                        True, nu contest, asa e

            • At 2009.09.24 17:03, impresionism said:

              Hmm… Eu vreau un dictator veritabil. Sa inceapa sa dispara ziaristi anti-Basescu, ca ala din Ucraina, de prin 2000. Se poate? Si elevii sa scrie Basescu cu trupurile lor. Iar Elena Udrea sa fie pictata pe usile de la cancelariile scolilor.
              Asta e nimic, m-am plictisit de miscari dichisite de fraierit plebeii. Vreau sa vad miscari de rezistenta in Carpati. Conduse… nu stiu, de Crin.

              • At 2009.09.24 17:04, Traian said:

                N-ai sa vezi asa ceva prea curand :smile:

              • At 2009.09.24 17:11, Marius Diaconescu said:

                Domle’ cand doi sau mai multi insi iti spun ca esti beat :blink: e bine sa mergi la culcare :sleeping: ! Asa ar trebui sa faca si Basel, daca ar mai avea putina minte in bibilica. Eu cred ca s-ar putea ca aceasta propunere - hatra, nu zic nu - sa aiba chiar efect de bumerang :ninja: ; mai multa lume la vot nu insemneaza musai voturi mai multe numai pentru domnia sa …

                • At 2009.09.24 17:12, Traian said:

                  Ba din pacate : da. Sunt studii care arata exact asta.La peste 40% participare creste cu min 3%

                  • At 2009.09.24 17:24, Marius Diaconescu said:

                    cat marja de eroare :devil: Acu intre noi fie vorba, in primul tur poate sa aiba si 48% , important e ce se intampla in turul 2 :smile: daca nu cumva propune intre tururi un referendum privind eliminarea accizelor la secarica si la turt :w00t:

                • At 2009.09.24 17:18, Eliad said:

                  Moshule, fac un zapping rapid si vad acelasi lucru pe toate posturile. Il toaca masiv pe Base. E macel! Mai cupleaza si o stire cu o baba, care a facut 131 de scrisori spre a fi primita de presedinte. Aha, deci asa! Lui Base ii arde de smecherii, dar de durerile batranilor il doare-n cot!

                  Zau ca nu mai stapaneste comunicarea in Romania. Cat a stapanit-o era OK, dar si-a batut joc de acest mare avantaj. A dat-o cu gaozari, a dansat cu tiganci, a baut cu Becali. Acum, chiar cand face o propunere (in principiu buna!), ii sar toti la gat.

                  Stiu ce-o sa spui, ca nu e o campanie profesionista. Dar mai e timp de asa ceva? Acum cantitatea conteaza. Iar imaginea generala este ca Basescu a venit cu o propunere ticaloasa!

                  • At 2009.09.24 17:24, Traian said:

                    Bre, eu insist pe parerea mea: omul se adreseaza propriilor votanti pe care ii vrea compact la vot.Eu asa vad toata faza asta

                  • At 2009.09.24 17:23, obnoxious said:

                    Bai mai bine zice parlamanent de 322 ca si asa e la moda numarul asta :)

                    • At 2009.09.24 17:25, Traian said:

                      N-are el simtul umorului in asemenea hal :lol:

                      • At 2009.09.24 21:26, alk said:

                        Nu prea faci haz de necaz cu nenorociri d’astea….

                    • At 2009.09.24 17:39, Marius Diaconescu said:

                      cel mai ieftin iese daca scade din cati sunt acum 322 si ce-i ramane …aia e :smile: cum aia - “maxim 300 cum a zis omu’ - se vor fi mutat din Casa Poporului, ramane si magaoaia libera, deci Prigoana isi indeplineste si el promisiunea electorala :w00t:

                      • At 2009.09.24 17:42, Traian said:

                        adica face un mare bordel in Casa Poporului ? yesssssssss :devil:

                      • At 2009.09.24 17:43, Traian said:

                        @Cristian Banu : tehnic nu prea are cum sa organizeze, e cam scurt timpul.

                        • At 2009.09.24 18:08, tony said:

                          De ce ii e frica,nu va scapa! :smile:

                          • At 2009.09.24 18:09, Traian said:

                            Stiu si eu ?!Unde nu da Dumnezeu sa se duca dreaq…

                            • At 2009.09.24 18:20, tony said:

                              Ar fi fost o lovitura de maestru daca nu era compromis total !Poate sa o vanda si pe Nutzy la un bordel din Istanbul si tot nu mai castiga un nou mandat !

                              • At 2009.09.24 18:21, Traian said:

                                Sa dea Domnu’ ! Poate avem noroc :cool:

                          • At 2009.09.24 18:27, anca said:

                            mosule,cred ca se adreseaza si nehotaritilor(poate,poate,”converteste” citiva)! :silly: :silly:

                            • At 2009.09.24 18:28, Traian said:

                              Clar e in intentia lui In plus toata lumea uita acum de orice alta problema si vreo luna numai asta se discuta , cum ziceam

                            • At 2009.09.24 18:50, Turnofftheglory said:

                              Dragilor s-a bagat mortul in casa. Reactia uluita e lamuritoare. Asa se face politica nu cu trei lansari la apa. :devil:

                            • At 2009.09.24 19:13, obnoxious said:

                              Deci lovitura e naucitoare si a ajuns fix in ficat.
                              Check this:
                              1. Arunca faza cu referendumul nu numai ca sa castige alegerile, ci pentru a le castiga din primul tur. Riscant dar daca iese…
                              2. Daca iese… punctul 2. Un nou parlament, deci alegeri legislative din nou rapid… pe valul de suport oferit de castigarea alegerilor. Alegeri castigate de cine a fost cuminte si a ascultat de capitan.

                              Are sanse sa ii iasa lovitura, problema ar fi daca nu ar castiga alegerile…iese un circ mai mare decat asta de acum…

                              • At 2009.09.25 06:35, Traian said:

                                Bai chiar din turul I …cam greu sa faca 50%, dar la turul 2 are sanse mari ( nota bene : nu ii sunt fan , se stie )

                              • At 2009.09.24 19:38, Eliad said:

                                Si ti-as mai comenta ceva, moshule. Stii, pe vremuri, cand avea 60%, cand stapanea comunicarea in Romania, el facea agenda publica. Se trezea dimineata si se intreba: “Ce sa le mai dau eu astora sa gandeasca?”. Pe urma lansa o tema. Indiferent care! Si tema aia se rumega in toata presa in ziua aceea, uneori dezbaterea se prelungea chiar toata saptamna.

                                Ce urma dupa aceea? Nimic! Basescu se plictisea si lansa o alta tema! Si tot asa. Dupa o dezbatere nu urma nimic, adica el nu intreprindea nimic concret. Asa era atunci, cand el facea agenda zilei.

                                Ei mosule, acum nu mai e asa! Nu mai are 60%. Nu-i mai sta toata presa la picioare. Nu se mai uita toti in gura lui ca la un sfant! Acum zice cate una si primeste zece flegme! E cu totul altceva.

                                Ei bine, el nu pare sa fi sesizat asta. El se comporta tot ca atunci, cand era mare si tare. Vine grav la televizor si lanseaza cate o tema (care, culmea, il si avantajeaza, si toti se prind de lucrul asta). Si in loc sa se apuce toata lumea de dezbatut, toata lumea se apuca de injurat! Pe el il injura! Nu e asta o mare diferenta fata de trecut?

                                Eh, e complet altceva, nu? El aplica acum aceleasi tactici ca atunci. Fix ca Hitler in 1945, care se purta de parca avea armata din 1940.

                                Cand stuatia se schimba aplici tactici noi, nu? Daca vii tot cu alea vechi, pe care le cunoaste lumea,o s-o iei in freza.

                                Tu zici ca el se adreseaza electoratului lui, pe care incearca sa-l fidelizeze. Eh, nu e necasar! Ala pe care-l mai are e superfidelizat. Iar ala pe care nu-l mai are… se enerveaza si mai tare!

                                Asa ca te rog, NU mai considera chestia asta, pe care a facut-o Basescu astazi, o treaba superdesteapta. E doar o tactica veche si prafuita, care nu mai tine. O sa vezi! O sa vezi ca nu mai da el tema zilei! Dar primeste in schimb toate flegmele zilei!

                                • At 2009.09.25 06:37, Traian said:

                                  Deci n-am zis superdesteapta, ideea postarii e: ziaristii musca orice tampenie A se vedea :imposibilitatea organizarii si posibila neconstitutionalitate In nici un caz n-am zis ca e ceva supersmart E doar o golanie la care se pricepe ff bine

                                • At 2009.09.24 21:23, alk said:

                                  Nu uita de legalizarea prostitutiei si drogurilor usoare…. Deh, bine aruncate acolo, sa aiba latraii ce…latra :)
                                  Iti spun eu, cei mai mari partizani ai realegerii lui Basescu tot Realitatea si Antenele sint :)))

                                  • At 2009.09.25 06:38, Traian said:

                                    Din nefericire aici sunt de acord Eu zic demult ca prin repetarea obsedanta Antena 3 ii face un serviciu Realitatea , de bine de rau, e mai ponderata de Hurezeanu

                                  • At 2009.09.24 21:24, alk said:

                                    Si acu fara urma de partizanat: Matrozu’ e dat dracului!

                                    • At 2009.09.25 06:39, Traian said:

                                      Bai fara partizanat : e dar nu e ce ne trebuie ca sef de stat .

                                    • At 2009.09.24 21:28, alex.dumitrascu said:

                                      Transa asta de la fmi se termina luni dimineata. BNR a vandut aproape un miliard ieri si azi pentru guvern ca sa-si plateasca Pogea datoriile , salarii si pensii. Euro a scazut datorita vanzarilor astora mari. Sunt terminati, pentru ei fiecare saptamana e un chin, si pana la alegeri mai sunt destule. Nici nu mai conteaza cine cum si ce fel candideaza.

                                      • At 2009.09.25 06:39, Traian said:

                                        Tragedia urmeaza la anul Din cate stiu anul asta cu chiu cu vai, il termina …

                                      • At 2009.09.25 06:41, moshu49 said:

                                        deci, moşule, io artilerist ştiu cã asta se numeşte “pregãtire de artilerie” şi nu “muie” cum te exprimaşi :angel:
                                        deci urmeazã rãzbelul, brumãrel-brumar, cu infanteriştii scoşi pe arãturã şi atunci sã vezi dumneata muieee… :devil:
                                        d’aia mai bine stau acasã :whistle:

                                        • At 2009.09.25 07:06, Traian said:

                                          Nu cred ca statul acasa mai e o solutie.

                                        (Required)
                                        (Required, will not be published)
                                        :alien: :angel: :angry: :blink: :blush: :cheerful: :cool: :cwy: :devil: :dizzy: :ermm: :face: :getlost: :biggrin: :happy: :heart: :kissing: :lol: :ninja: :pinch: :pouty: :sad: :shocked: :sick: :sideways: :silly: :sleeping: :smile: :tongue: :unsure: :w00t: :wassat: :whistle: :wink: :wub: